Close
Zoek
Filters

FAQ

Log-in

Hoe ontvang ik een login en wachtwoord?
Bent u reeds klant bij Marco, maar nog niet geregistreerd op onze website, gelieve ons per mail te contacteren, op info@marco.be, om uw login aan te vragen.
Bent u nog geen klant bij Marco, maar u heeft interesse in onze producten, gelieve dan het registratieformulier in te vullen. Vervolgens wordt uw account geactiveerd binnen de 2 werkdagen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
U kan deze opnieuw instellen via volgende link: https://www.marco.be/nl/passwordrecovery

 

Bestelling

Wat is de minimum bestelhoeveelheid?
Bij ieder artikel is er een minimum bestelhoeveelheid. Die kunt u terugvinden bij productinformatie.

Wat is het minimum bestelbedrag?
Voor nieuwe klanten, gelieve rekening te houden met het minimum aankoopbedrag van € 150,00 bij uw eerste bestelling.

Waar vind ik mijn geplaatste bestelling terug?
Klik op uw e-mailadres bovenaan de pagina om uw account – klantinformatie te zien.
Aan de linkerkant vindt u het overzicht van uw account. Klik door op de knop bestellingen om het overzicht van uw lopende bestellingen te bekijken.

Hoe verwijder ik een artikel uit mijn winkelmandje?
In uw winkelmandje klikt u het vakje verwijderen aan, dit vindt u voor het artikelnummer. Daarna klikt u op de knop winkelwagen bijwerken, om het geselecteerde artikel te verwijderen.

 

Wijzigen bestelling

Ik wil het product in mijn winkelmandje nog wijzigen, kan dat?
Jazeker, u kan het bestelaantal van artikelen wijzigen en artikelen verwijderen.
Verander het aantal in het vakje van het artikel dat u wenst aan te passen en klik vervolgens op winkelwagen bijwerken. Het aantal is nu aangepast.
Om te verwijderen klikt u het vakje verwijderen aan, dit vindt u voor het artikelnummer. Daarna klikt u op de knop winkelwagen bijwerken, om het geselecteerde artikel te verwijderen.

Wat doe ik als ik mijn bestelling heb doorgegeven en toch nog een fout zie?
Zodra uw bestelling werd afgerond, kunt u deze zelf niet meer aanpassen.
Indien u uw bestelling wenst te wijzigen, aarzel zeker niet ons te contacteren per mail op info@marco.be of telefonisch op het nummer 09/221 52 55.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra uw bestelling werd afgerond, kunt u die niet meer online annuleren.
Indien u uw bestelling wenst te annuleren, gelieve ons te contacteren per mail op info@marco.be of telefonisch op het nummer 09/221 52 55.

 

Prijs

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle geafficheerde prijzen zijn exclusief BTW.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Om de verzendkosten te bekijken, kunt u op onderstaande link klikken:
https://www.marco.be/nl/verzending-retour

Zijn de prijzen steeds dezelfde, ongeacht het aantal?
Voor bepaalde artikelen wordt een lagere prijs aangeboden als u grotere aantallen aankoopt. Dus hoe meer u koopt, hoe meer u bespaart.
Op de productpagina van het artikel, vindt u een tabel met de verschillende prijzen per hoeveelheid.

Hoe weet ik hoeveel mijn bestelling zal kosten?
In uw winkelwagentje en bij het bevestigen van uw bestelling, kunt u reeds het subtotaal zien. Bij het afreken ziet u het totale bedrag van uw bestelling en de eventuele verzendkosten.

 

Betaling

Welke betaalkaarten kan ik gebruiken om mijn bestelling af te rekenen?
Online betalen is mogelijk met Maestro, Visa en MasterCard.

Hoe weet ik dat betaling bij Marco veilig is?
Alle pagina’s op onze website zijn beveiligd, dit kunt u zien in de adresbalk.
De URL van beveiligde webpagina’s begint steeds met https://

Ons online betaalplatform wordt beveiligd door MultiSafepay.

 

Levering

Hoe kan ik de status van mijn bestellingen opvolgen?
Om de status van uw bestelling na te kijken, kunt u ons contacteren per mail op info@marco.be of telefonisch op het nummer 09/221 52 55.

Leveringsopties en kosten
Standaard levering: twee- of driewekelijkse levering door onze chauffeur. Bij het selecteren van uw verzendwijze, kunt u leveringsdatum in uw regio bekijken.

Spoed verzending: verzending binnen de 3 werkdagen.

Om de verzendkosten te bekijken, kunt u op onderstaande link klikken:
https://www.marco.be/nl/verzending-retour

Kan ik mijn pakje komen afhalen bij Marco?
Uiteraard bent u steeds welkom om uw pakje te komen afhalen.
Dit kan van maandag tot donderdag van 8u - 12u en van 13u - 17u,
en op vrijdag van 8u - 12u en van 13u - 16u.

Wat gebeurt er als ik afwezig ben op het moment van de levering?
Bij de standaard levering via onze chauffeur proberen wij u eerst telefonisch te contacteren, voor een alternatief leveringsadres, of om een veilige plaats af te spreken om het pakket achter te laten.

Indien wij u niet telefonisch kunnen bereiken, kijkt onze chauffeur of hij uw bestelling bij een van uw buren kan afleveren, of op een veilige, droge plaats kan achterlaten.
Is dit mogelijk, schrijft hij de locatie van uw pakje(s) op de factuur en stopt deze in uw brievenbus.
Indien dit niet mogelijk is, neemt hij uw pakje(s) terug mee en contacteren wij u per mail/telefonisch om een nieuw leveringsmoment af te spreken.

U mag ons uiteraard steeds op voorhand een alternatief leveringsadres doorgeven, als u niet aanwezig kunt zijn op het geplande leveringsmoment (sluitingsdag, verlof, etc.)

Bij leveringen via GLS/TNT, zal bij afwezigheid, het pakket de dag erna opnieuw worden aangeboden.

In welke landen levert Marco?
Standaard leveringen binnen België worden via onze eigen chauffeur uitgevoerd.

Voor spoedverzendingen in België en leveringen in Nederland, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk werken wij samen met GLS en TNT.

Voor deze landen hanteren wij standaard verzendkosten. Om de verzendkosten te bekijken, kunt u op onderstaande link klikken: https://www.marco.be/nl/verzending-retour

Voor verzendingen naar andere EU-landen en landen buiten de EU: hiervoor neemt u best contact op per mail via info@marco.be of telefonisch op het nummer 09/221 52 55.
Tarieven zijn afhankelijk van het volume en gewicht.

Is levering op zaterdag mogelijk?
Leveringen zijn helaas enkel mogelijk op werkdagen, niet in het weekend.

 

Klantendienst

Wat moet ik doen wanneer een geleverd artikel beschadigd is?
Uw bestelling wordt steeds met de grootste zorg behandeld en verpakt.
Helaas bestaat de kans dat een artikel beschadigd raakt tijdens het transport.
Ook een productiefout kan ertoe leiden dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet.

In dit geval verzoeken wij u graag ons per mail te verwittigen op info@marco.be,
en indien mogelijk een aantal foto’s toe te voegen waarop de schade zichtbaar is.

Beschadigde artikelen zullen worden omgeruild of terugbetaald, afhankelijk van de beschikbaarheid.

Indien er bij de levering via een transportfirma (GLS/TNT) zichtbare schade is aan de verpakking, verzoeken wij u dit te laten noteren door de chauffeur van de transportfirma, bij het tekenen voor ontvangst.

Kan ik een product terugsturen?
Indien u bij ontvangst van uw goederen een onregelmatigheid zou vaststellen, gelieve ons hiervan te verwittigen binnen de 14 dagen na de levering.
Op de pagina “Retour” kunt u het retourformulier invullen en doorsturen, of u kunt ons per mail verwittigen op info@marco.be.

Beschadigde artikelen zullen worden omgeruild of terugbetaald, afhankelijk van de beschikbaarheid.
*Let wel, wij kunnen enkel goederen terugnemen die in de originele, onbeschadigde verpakking steken.

Meer informatie en het invulformulier vindt u in op de pagina “Retour”.

Ik heb een klacht, wie contacteer ik en hoe?
Uw feedback is zeer waardevol voor ons, om onze werking continue te optimaliseren.
Bent u niet tevreden over een bepaald artikel, over onze service of heeft u eender welke klacht, aarzel dan zeker niet ons te contacteren via mail op info@marco.be of telefonisch op het nummer 09/221 52 55. Zo helpen wij u graag een gepaste oplossing te vinden.

Wat zijn de algemene voorwaarden van Marco?
1.    Alle klachten over zichtbare of onzichtbare gebreken dienen ons te worden overgemaakt binnen de 8 dagen na datum van de factuur, en dit schriftelijk. Buiten die termijn, of op een andere manier geformuleerd, kunnen geen klachten worden aanvaard.

2.    De facturen zijn contant betaalbaar bij de verkoper.

3.    Voor eventuele geschillen zijn alleen de rechtbanken van de maatschappelijke zetel van de verkoper bevoegd.

4.    Bij gebreke aan betaling van de factuur op haar vervaldag, brengt het verschuldigd bedrag van rechtswege en zonder enige voorafgaande aanmaning, een intrest op van 15%.

5.    In geval van gehele of gedeeltelijke niet-betaling van de schuld op de vervaldag zonder ernstige reden, spijts het toesturen van een aanmaning per mail, fax of gewone post, wordt het verschuldigd saldo verhoogd met 15% met een minimum van € 50 en met een maximum van € 1.500, dit ten titel van forfaitaire vergoeding, zelfs bij toekenning van termijnen van respijt.

6.    Iedere factuurschuld, dewelke betaalbaar is op gespreide vervaldagen, bv. door het aanvaarden van wissels, wordt zonder enige aanmaning en van rechtswege in één keer opeisbaar vanaf het ogenblik dat de klant nalaat één enkele betaling op vervaldag te verrichten.

7. Bij annulatie van betaalde online bestellingen worden de kosten van de betaling en terugbetaling die MultiSafepay aanrekent, in mindering gebracht van het totale bedrag.